Hanging by a moment!

Goddagens! Måndag och förkylningen sitter i... Började 10 imorse med projekt, jobbade inte på riktigt så bra, men pratade praktikplats med min lärare istället, kändes viktigare. Förhoppningsvis hamnar jag på ett konditori, gångavstånd från mig! Sweet!
Hade även prov idag som jag totalt glömt bort, kom på det 11 igårkväll när jag lagt mig, då var det baraa upp och hoppa och plugga lite, inte så långvarigt dock! Det gick som det gick, svarade på en hel del trots allt!
Nu har jag precis tittat klart på en film som vi ska göra ett arbete om. Hotel Rwanda, vill man bli riktigt förbannad, be my guest, kolla på den! Det blev jag!

Nu är det rast fram till spanskan, jippi! Tandis later och sen hem! Imorgon blir det operation nummer 1, finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0