Hey hey, I'm gonna be a rockstar!

Andra och sista dagen på praktiken avklarad! No more Malmens. Attans, jag och min good luck hela tiden. Ja första praktikplatsen- byebye, andra praktikplatsen- bye bye, ska vi göra på en tredje gången gillt eller vad händer? Ja jag hoppar av min nuvarande praktik. Ge det en chans va ? Nej, vill jag sitta och få plastsmak i röva, dricka 10 koppar kaffe, läsa tidning, för att sedan klottra i den och kolla på nyheterna 5 gånger om, ja då kan jag göra det hemma! Så nu får vi se vart jag hamnar...
Ikväll hamnar jag iallafall på Station en stund! Skulle inte alls bli långvarig eftersom jag trodde jag börjar 0600 imorgon, men jag börjar inte alls! MEN blir nog inte så långvarig endå, man ska aldrig säga aldrig! Kvällsöppet så det betyder att glada riksäpplare ramlar ner dit efter stängning som vanligt.

Nu ska jag kolla klart på Sherlock Holmes, bra film det där!!!



Station en av gångerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0