''I dont need no love all I need is the DJ!''

Gårkvällen vart helt klart lyckad trots allt! Somnade som sagt i min lilla soffa och vaknade efter waaay to little sömn! La mig i sängen, då var det bara Jenny och jag, satte på filmen Brothers! AS BRA! Jenny lyckades slumra till under filmen, jag efter, lyckades nog få hela 20 minuters halvsömn extra! När Jenny gick var det bara krubba och sedan fixa sig. Och nu sitter jag här, klar och ser någorlunda ut för att vistas bland folk, kors i taket!

Väntar på att klockan ska ticka vidare lite för att sedan traska upp mot lindströmmarna, bilen går 18.15 mot vendelsö. Där väntas middag och mingel, sedan bär det av till Ollan, YEAH BABY!
Då säger jag åter igen Skål, som den viking jag är! 
BYEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0