''I wanna make love to everyone in the crowd''

Det blev som sagt en tripp igår, runt halv haninge! Så stolt över dig Jenzan! Min mössa som jag var på språng efter lyckades jag inte hitta, det var heelt dött i skolan , wtf?! Vi var en sväng nere på coopen också och never again! Inte med snorhala kryckor!!!
När jag kom hem krubbade jag lite, sedan ramlade jag ner till Yasmine, kollade på Festival, Greys, Soroity Row (Y) och lite av Precy Jackson, det jag lyckades se av den var mycket bra. Ögonen lyckades protestera så efter halva filmen gick jag upp och sooov! Andra halvan ska vi pricka av idag!

Ursäkta mig men jag verkligen avskyr mina grannar! Vaknade vi 9 av att mor och bror skulle iväg, sen skulle jag precis slumra till, vilka slår på stort då? Jo mina grannar precis som vilken jäkla dag som helst. Gap och skrik, inte i hallen, utan dom måste öppna sin dörr först och sen sprida ut sig i hela uppgången och skrika på varandra. Och ungskrället ska naturligtvis härma mor och far, ska även dunka med fötterna som grädden på moset. Jag fick nog och öppnade dörren och gallskrek tillbaka till dom , bad dom knipa igen! NAEJ ingen framgång, får ta i med hårdhandskarna nästa gång, och det lovar jag att det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0