I'm not completely worthless, I can be used as a bad example

Tja tja! Kryckan här!
Idag är det inte så mycket bättre med benet, det gör ont! Men jag fick mig iallafall en sovmorgon idag, vaknade först vid 10 bläcket somnade om och sedan vaknade jag kvart i 1! Klädde på mig och staplade ner mot bilen där Jenny var, hade beställt henne en stund på dagen. Åkte ner till skolan, lämnade pengar och sen hem. Har inte aktiverat mig sådär jättemycket idag, jag menar, det finns inte så mycket att göra! Kollade film och halvsov.
Nu har jag käkat, och återigen kunde jag inte motstå vitlöken... <3  Har varit så jäffla uttråkad idag så det bara skriker om det, och det har inte gått över. Jenny har bjudit över mig på film, men ramla upp med kryckorna orkar jag inte, kalla mig lat men då vill jag ha skjuts, hah! :)

Nej nu ska jag återgå till att spela spindelharpan, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0