In my head!

Hej hej hallå!
Lovet och helgen är nu över och det är back to reality liksom, eller?
I torsdags blev det firandes, men en lugn sådan. Var hemma med mor och umgicks och kikade film, käkade tårta och drack Sangria! Mycket trevlans! Käkade även gott med Mor och Bror!
I fredags blev det Ollan, surprise surprise! Förade med Yasmine, uppe hos John med honom, Sebbe och Jocke! Sen halkade jag och Yasmine vidare mot Ollan. Mycket trevlans! Inte smockat men det blir vad man gör det till. Efterfest ofcourse och ramlade hem vid 5 tiden. Mycket trevlig kväll!
Upp till centrum i lördags, mötte Yasmine och sedan hem och degade heeeeela dagen. Blev ingen utgång men lite dricka, kanske lika bra, för trötta var vi! Slocknade i sängen mitt under ett samtal och vaknade 12.
Dagen har spenderats med datorn i knät och spindelharpan på högvarv, b e r o e n d e f r a m k a l l a n d e!

Nu ligger jag och Yas i sängen, med varsin dator i knät och jag sneglar lite på blåsningen.  Bör plugga, men inte gör jag det inte. What the heck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0