It's times like these you learn to live again!

Efter tandläkaren blev det en tripp upp till centan, köpte present till mamma som bastar idag(!) och skulle köpt jocks som jag skulle duscha med innan operationen men det slår tamigfan aldrig fel, ofcourse var den slut. Fanns inte en enda, och inte heller något annat. Blev vanlig tvål. Och blir det ingen operation pga. detta så går jag i taket! MEN det ska jag itne behöva göra, för operaras ska jag!
Förkylningen sitter i, känner mig fet i huvudet och hängig... Har precis packat klart mina saker, drar till madre imorgon då papi åker och jobbar igen...
Nej dags för dusch, sen blir det till att krypa ner i sängen och kolla nån film!

NEJ hollywoodfruarna hade jag glömt, duschen får vänta!

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0