Jag har aldrig fel, jag trodde att jag hade fel en gång men det var fel..

Hola again smileyfaces!
Har precis kollat klart på Sandhamn, och under tiden pratat om sommarplaner med Yasmine. Om man skulle ta och gå i ide fram till studenten kanske? Jag längtar rumpigt mycket till sommaren alltså! Tänker inte rabbla upp alla underbara saker man kan göra, för det ska folket veta! Logiskt! Sola, bada, grilla, campa, segla, kalasa, är bara en fjutt av saker to do! You made me do it anyway!
Nu ska jag kolla film eller nått och förtränga smärtan och så ses vi återigen imorgon! Då är det kalas!

Och då ska vi se. Imorgon är det torsdag, på fredag är det ledigt. Frågan lyder då såhär: Vad sker imorgon gott folk? ;D

JIHAAA!


Grekland!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0