Many of horror!

God morgon!
Yes jag är i skolan, levandes...Överlevde natten med nöt och näppe!
Sitter på projekt lektionen och har praktiskt taget inte gjort nått vettigt! Orkar inte, har ingen som helst lust...
Hungrig och trött och lunch om 40! Give me a break, hur ska jag orka hålla ut!
Gnäll gnäll gnäll, ´ja jag vet men vad förväntas på en måndag liksom! Grinig är jag för att jag ska ut på praktik på Onsdag också!! MEN ska på 30 seconds to Mars på Onsdag också, så lite lycklig är jag minsann!

Idrottskliniken ringde och väckte mig imorse, kunde fått en operationstid redan nu på torsdag, men så blev det inte. Ska ringa och kolla om det går för sig iallafall! Annars är det operation nr.1 på tisdag nästa vecka ;D Som jag väntat!

Lärarna ger mig onda ögat nu, dags att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0