Pain of Salvation!

Tja tja!
Nyopererad och glad! Vaknade med tuppen imorse, tog en durre och käkade frulle. Sen bar det av mot hunddagis och sedan skalpell. Fick dock vänta i en oääändlighet innan jag skulle läggas under kniven. Det gick snabbt och smärtfritt, förutom de 7 sprutorna av bedövning som smärtade. Ombunden och hungrig var vi klara, då åkte vi hem, käkade donken jag och far sedan hämtade vi mina prylar och nu är jag hos mor!
Bedövningen är gången och smärtan är kommen, mindre skönt! Besviken över att det inte blev något lugnande, lite kul kunde man väl fått ha! Sitter nu med benet i vädret och försöker dölja smärtan, om två veckor blir det andra benet...

Idag kommer lilla skrutten som Yasmine och Lotta beställt också, wohooo!
Dags för en dos av lyckopiller och kolla film eller nått liknande! TJING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0