Remember my name!

God morgon god morgon! Måndag och jag är fortfarande hes!
Är lite halvgrinig förtillfället. Ska ju på kryssning ikväll och hade tänkt sova ut länge idag.. men icke sa nicke! GRANNHELVETET SKA JU NATURLIGTVIS BORRA SÖNDER VÄGGEN PRECIS SOM DE SENASTE TVÅ VECKORNA! Och det låter, det låter mycket vill jag lova. Skrek lite och sedan vart han tyst, men somna om kunde jag inte göra så kollade istället klart på Fame! Åh så bra!
Kikade på Bröllopsfotogragen igår också, den var bra den också! Lite småkonstig bara!

Nej ska hoppa in i duschen nu och sedan packa och dona! Vid 4 drar jag och Madde till kinan och käkar, sen möter vi upp resten och KÖÖR!

Toodels! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0