Search and destroy

Tjaafaan!
Blev en tripp upp till centrum och nu är jag ett par leggins och en as snygg t-shirt rikare, se där! ;D
Efter centrum drog vi till Eken där lille Josefine praktiserar, blir en lång kväll för henne där, stackare! Snacka lite skit och tröck i oss en lärre var sen gick jag och Jenny skilda vägar. Kom hem perfect timing för att åka och hämta hunden på dagis, sen krubbade jag mackor och nu sitter jag i sängen efter att ha röjjt undan lite, bombnedslag vare innan.
Nu blir det en liten dusch igen, och sedan bär det av på den vägen. Fix, krubb och sedan över till jenny, rensa garderoben och dricka lite. Sen blir det den omtalade festen i Jordbro! Ska bli kul att se hur detta slutar ;D

So long lovers and haters!


Kommentarer
Postat av: patto

du kan va en gullrumpa

2010-03-12 @ 18:39:08
URL: http://patriciaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0