Smärtan är oooolidlig!

Hej hå!
Operationen gick som på en räls, dock lite smärta under själva ingreppet denna gång... Och smärtan nu ska vi inte ens snacka om, tabletterna värker inte. Kan sätta pengar på att en bira skulle lindra smärtan..
Kom hem runt 11 tiden och var aptrött, men har inte lyckats sova. Krubbade lite frulle med mor sen gick jag in och la mig med min kära vän, lap topen! Nu dricker jag min lunch och mor ska precis fritera camenbert(an) som vi ska äta med glass, säg vad ni vill, men det är smaskens! Jaha nehe, nu har man lov i två veckor, skööönt! Får se vad man hittar på under den tiden. På lovet ska vi nog se till att hitta på en hel del skoj, right brydar? ;D

Nej nu ska kryckan upp och iväg, mot köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0