smells like teen spirit

Helloo!!
Måndagen avklarad och nu är det snart läggdags. Men ska kolla på en andra film först hade jag tänkt. Kikade på Äntligen midsommar, lite halv daskig sådär men helt ok, och nu tänkte jag kika på Astro boy!
Idag har jag varit smått irriterad sen jag slutade skolan, vi är på håret att inte ha någon studentskiva och jag lackaaaaar! Vad i helvete, klart som fan vi ska ha det, men då gäller det att vissa människor får tummen ur röva och säljer sina biljetter, annars skulle dom inte tackat ja till en skiva! Så nu har jag jobbat baken av mig och frågat runt, en del har jag lyckats locka, tack och lov, men det krävs att andra gör något också! SÅ GE MIG MIN SKIVA, kom alla glada!
Sådärja, då har jag klagat klart för idag!
Efter skolan blev jag upplockad av jenny med nya Bettan, och den resan var en resa jag sent kommer glömma vill jag lova! Vi fick oss allt en liten guidad tur!

Nu blir det film! God natt lovers and haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0