''Spriten räddade mig från idrotten''

Hej hopp lingon plopp(?)!
Är så satans uttråkad så tänkte väl skriva ytterligare något meningslöst i en av sveriges mest populära bloggar! Jag började kika på en rulle när jag kom hem, men somnade dock, sedan vart det krubb. Sleepeating kallar jag det! Har degat i sängen resterande tiden, har inte funnits så mycket intressant att göra, jag vill ha helg! Men jag ska inte klaga, är ledig två veckor framöver nu, så väckarklockan kan slänga sig i väggen, eller njae inte imorgon. Uppgång nångång mellan 7 och 8, för då 8 kommer mors far och hämtar upp mig, då blir det in till idrottskliniken och in under skalpellen åter igen. Så jag kommer leva upp till namnet Kryckan ett tag till.
Nej nu blir det dusch, och sedan blir det på med Johan Falk igen, eller hur mycket är klockan egentligen? Är det något roligt på tv:n? Eller har jag som vanligt missat allt? Får kolla upp det där snarast möjligt!

Nej durren väntar nu! SO LOOONG!


Jag vill gå på maskerad igen!!!! ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0