you got me sleepwalking

Igår blev det ingen film, nej det blev till att skriva klart ett arbete. Och tror ni jag lämnade in något arbete idag eller... NEJ? Inte för att jag inte var klar med det eller så, för det var jag. Utan för att skiten hade försvunnit från min dator när jag skulle öpnna det igen, sökte fan en halvtimme efter skiten på datorn. Grät mig själv till sömns och idag har jag varit ett vandrande åskmolm, har varit arg hela dagen, på allt och alla, men icke otrevlig! Men det börjar väl lugna sig aningen nu !

Anyway, efter skolan blev det tandis, fick femhundraåtioelva saker insatta i truten sen hem och käkade. Nu sitter jag och kikar på New Moon med madre, mycket bra hittills! Sen blir det städa, dusch och Desperete! Och till sist sova. Börjar 06.00 imorgon men första dagen på den nya praktikplatsen, ska bli interessant!

Nu är mor klar i telefonen och filmen fortsätter! SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0