You are my Manhattan from the sky!

Tja godmorgon!
En kvart försenad, bra början! Sitter återigen på Projekt lektionen och det är inget man slår klackarna i taket av lycka av direkt....
Gårdagen gick åt att packa, träna och kika Glamourama. Skulle kolla på ett avsnitt endast för att Joel Kinnaman var med... Men det gick ju som det gick, 10 avsnitt senare gick jag och la mig, det är så nördigt bra typ... Man vill endast se hur det glamorösa livet leker. Jaja!

Nu är jag i skolan, fruktar morgondagen, har inte ringt min praktikplats än (illa), imorgon är det konsert, idag är det en vecka kvar till min första operation, och tre veckor till min andra och idag ska jag åka över till far som varit och jobbat, vi firar min födelsedag också :) Haha hoppas på en ny mobil för min är inne sista refrängen vill jag lova eller kanske en kamera, en mille? Listan är long folks ;D 

Nu tittar rektorn in också, ser lika lost ut som vanligt! hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0