you better keep on walking!

Tjenare hallå!
Välkommen förkylning.... Fredagen slutade men middag hemma, vidare till Jenny där vi + Johannie körde kort och drack lite. Sedan bar det av till Jordbro! Hej och hå, där höll halva haninge till. Mycket lyckad kväll, ramlade hem vid 6, lagom tidigt sådär... Fick mig en dusch på efterfesten också! Indragen med alla kläder på, jaah!
Vaknade upp efter lite för lite sömn, då var det bara till att duscha och fixa till sig så gott det gick, vidare mot globen och genrepet inför Melodifestivalsfinalen!
Hittade en mobil i fredags också, stackars snubben som blitt av med den, men den kom till rätta händer, cred till mig!

Genrepet och det ägde, satt nära scenen så det var bara ett skutt och jag var i Måns famn.. Nej men nästan iallafall. På god väg till ögoninflammation var och hälsade på mitt högra öga igår också, folk måste trott jag bölade mig igenom hela dagen! 
Kom hem, kollade lite tv sen blev jag alltför deprimerad i ensamheten så jag kilade över till Mamma där hon och hunden höll hus, meldofestivalen sen blev det läggdags för mig. Känner att jag börjar bli gammal, orkar inte lika mycket längre...

Nu är jag tillbaka hos Far, dom har fått idéen om att vi ska äta lunch ute, i snön, på baksidan... Snö på HELA baksidan, då ska vi naturligtvis sitta i snön, i solen. Härliga kalla tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0