alla sätt är bra utom dom dåliga!

Hallihallå! Jag mår bättre förtillfället, smärtan är borta! Får se hur länge det håller sig nu då. Blev en vända upp till centrum och helsike vad mörkt det blir snabbt och tidigt nu förtiden. Jag vill inte ha vinter! Sen vart det hem och plocka fram kläder inför packningen. Har även lirat lite gura och det börjar arta sig, men en braaaaaaa bit kvar! Sökt jobb har jag även det gjort, och jag ber till alla gudar (om såna finns) att jag får jobbet! För ska jag lyckas få plugga inom en närmare framtid och göra det jag vill så måste pengar in, och alla vet att Cash is King!

Sitter och lyssnar på musik och alla som känner mig vet att denna är en stoooor favorit. Så fort vi är ute och denna spelas på högsta volym går jag lös. Får samma gigantiska leende och ryser lika mycket varje gång när Slash börjar med det bästa introt ever!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0