Brand new start.

Goddag goddag! Det är visst söndag idag, vilket innebär inte röra sig utanför dörren. Men Yasmine lyckades övertala mig att gå ner till Valla och handla mat så där sprack det. Men nu stannar jag inne!
Gårdagen var mycket mycket trevlig. Mor och jag förflyttade våra rövar från hemmet till Hammarbysjöstad och kusinfirande. 17 och 27! Efter en mycket trevlig vistelse där tog jag mig vidare till Harry B James. Kan ju inte påstå att jag var ensam om att åka tunnelbana från gullmars inte. Nej där vart det smockat på hela perrongen. Nåväl, på Harrys var det mycket skoj som vanligt och mycket folk. Efter en trevlig kväll fick jag skjuts hem av Monzy, thanks man! Somnade till musiken i vanlig ordning!

Nu ska jag återgå till repris tittande ett tag. Puss!

Och puss till pappa på farsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0