I just want to say hello again.

Goddagens!

Blev kanske inte sådär jätte mycket sömn inatt heller, tjatigt? Tell me about it! Och drömmarna orkar jag inte ens gå in på, vad faaan försiggår där uppe?!

Blev väckt vid 11 tiden och gick ner och käkade lite, sen satte jag igång med städningen. Övervåningen är nu klar, likaså mitt rum. Väntar på far sen ska vi börja med trappan. Yasmine har lurat upp mig till centrum också, så när hon ringer om några timmar är det bara att fixa sig och sedan ut i yrvädret! Att det ska blåsa så satans mycket hela tiden gör inte det hela roligare. Och jag hoppas på fan att min lön kommit in, annars går jag nog i taket lite!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0