In your head they're still fighting.

Jamen hallaaa!

Lönen hade kommit, och är nu ett minne blott! Köpte mig en kjol på REA så så farligt är det inte, och sen hittade jag en tröja eller rättare sagt jacka på HM som jag bara var tvungen att ha. Den liksom skrek, riktigt högt efter mig och jag kunde inte låta den vara. Det står mitt namn all over den! Så den fick det bli, men inga sura miner här, för den kommer jag nog bo i! Eller ALLA pengar är inte slut. Jag är en blandning av en riktigt bra spenderare och en riktigt bra sparare. Tro mig, kan hålla i pengar ett bra tag och dra ut på det. Nåja, nöjd är jag iallafall. Så det vart hem och slå sig ner här vi mitt nya beroende, bubble popp. Lite gitarr har jag lyckats med också. Nu är det halv8 hos mig och snart mat. Sen blir det tv-tittar kväll. Och imorgon är det äntligen fredag, har kännts som fredag idag men icke sa nicke!

Kan ju passa på att säga att jag inte gillar vintern och snön för fem öre, den som tycker om det, har en skruv lös. Ingen julkänsla har jag fått heller, ingen jullängtan. Nånting har ju gått riktigt snett för jag brukar se fram emot julen.





Nu är det ju svartvitt men ack så fin den är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0