Jag är ingen morgonmänniska!

Hejhejhallå!
Jaaaah! Som sagt så var vi uppe med tuppen idag men det gick ganska snabbt så tillbaka hem i skitvädret och käka frulle och kolla klart på The other guys! Klart en rolig, galen och sevärd film! Kollade på första avsnitten av Ung och bortskämd, och dra mig f*cking baklänges! Stackars barn! Det är fan tragiskt att se på. Dom tror verkligen pengar växer på träd. Nåja, efter det så slocknade jag och vaknade för en halvtimme sen. Tittar ut och blir så lycklig, haja ironin! Jag rör mig inte utanför dörren i detta vädret iallafall, det kan ni fethaja!

Nej nu ska jag träna och plocka ordning i rummet som jag inte gjorde igår!



Haha! En liten skit Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0