Jag är tuff brud i lyxförpackning!

Suck! Skönt att denna dagen snart är över. Har kännts som en så meningslös dag. Mått rumpa har jag. Världens mensvärk och ryggsmärta, och helt klar i huvudet har jag varit långt ifrån. Humörsvängningarna är inte att leka med. Tillbringats för det mesta liggandes, men har lyckats fixa massa bra musik, och då mår jag bra! Sitter och kollar på lördagens avsnitt av Så mycket bättre, tyvärr så är det det enda jag sett. Bra är det iallafall!

Svettig över pengafrågan till helgen också. På nått vänster måste jag fixa det, för jag är bortlovad till Sara hela helgen eftersom det kommer besök från Umeå, så Harrys ska tillbringas på. Inget nytt att vi ska dit, men jag skäms inte för det! Nej nu ska jag fortsätta titta och försöka göra mig av med mitt Ballerina kakor sug! Åh det skulle ju sitta så förbaskat bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0