Life must go on!

God natten!
Då ska vi se! Igår gick jag som sagt ner till Yasmine en stund, sen vidare till tåget och stan! Mötte upp Sara sen tog vi våran trask till Harrys. Inte mycket folk när vi kom men ett ögonblick senare var det smockat, me like! Danne kom dit och umgicks med oss och den filuren har nästan fått mig att gilla Jack Daniels. Gårdagen var mycket skoj men tycker tiden bara flög iväg! Blev efterfest i tallis med Sara. Stannade kvar där ett tag idag sen gick jag och Sara till pizzan. Den satt som den skulle kan jag ju säga. Satt där ett bra tag och pratade om allt. Har inte skrattat sådär mycket på ett bra tag, tårarna sprutade! Det behövdes! Väl i handen mötte jag Yasmine vid sibylla, hon var hungrig sen vidare hem och slänga sig i sängen. Och här har jag legat hela dagen. Kollat DH och EMAs och nu blir det nog film! 

Harry B James i mitt hjärta. Hur muppigt det än låter så har jag alltid roligt där! Trivs som fisken i vatten!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0