nothing else matters.

Tjabba!

Jag har fastnat för ett spel på fejjan, Bubble Popp! Och det är fan inte okej, för när jag väl fastnat, ja då har jag fastnat! Har dock lyckats rensa lite i mitt rum, lirat gitarr och skrivit lite mellan varven. Nu måste dammsugaren ta en runda i rummet också, fast det får vi ta imorgon eller nått, när jag har tid. För imorgon blir det tvättning, slipning och målning av trappan, eller ja så mycket vi hinner, sen ska man städa övervåningen också plus träffa YarreBarre i centrum vid 4 snåret! Man tar åt sig mycket jobb och saker när man inte har ett riktigt jobb. Men tro inte att jag letar, för det gör jag! Fast det här är roligare, man får lyssna på hur mycket musik man vill och nästan hur högt, vilket inte skulle ske på en vanlig arbetsplats, sedär!

Har krupit under täcket, bandit är på och spelet är uppe, så ska spela lite innan jag ska försöka somna! Godnattpåree!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0