Once again, you know the deal! Cheers!

God afton! Då är fredagskvällen äntligen kommen. Har vart och handlat och pantat med far sen vare hem och städa. Så nu är hela huset fint, precis som allt annat jag rört vid! Är nu nyduschat och insmord och ska snart pallta på mig kläder för att gå och möta Sara. Börjar bli lite fundersam. Sjömannen och Hushållerskan är inte hemma än, och enligt deras tankar så ska vi äta klockan 7. Vilket alla som känner folket på mårdvägen vet att så kommer det icke bli. Far inbillade sig att dom skulle vara tillbaka till klockan 18, vilket dom inte är! Så mat framför tv:n ikväll då, eftersom 20:00 ska gamlingarna kolla på Doobidoo och jag ville se Idol, men dom planerna kan jag nog glömma. Nåja, nog med gnällandet och på med kalashumöret en fredag som denna!
You know the deal, Harrys ikväll! Måste visa umeåborna hur vi stockholmare gör!

Pik till JennyBästavänPitkänen! VI SES PÅ HARRYS! :)

Ha en king fredag!



Kommentarer
Postat av: Hushållerskan

Fast det blev inte j-e sent!

2010-11-19 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0