Raise your glass!

Goddagens!
Gårkvällens jobb gick galant! 700 glada människor skulle serveras och det gjordes. Monzy hamnade på samma jobb som mig och det fick bli min chaffis hem. Så efter jobbet, lite små trött och ont i fötterna satte vi oss i bilen, körde hem en snubbe sen mötte vi Geten, åkte och plockade upp Walter sen körde vi till Vega baren, följt av Statoil. Åkte runt lite och sedan till tyresta by. Jääävlaar vad stjärnklart det var igår. Mycket vackert! Fick syn på två stjärnfall också så två önskningar väntar på att bli sanna. Stod där ett tag och babblade om allt mellan himmel och jord sen vidare till handen. När vi skulle köras hem bestämde vi oss fyra för att åka till Monzy istället, sagt och gjort så åkte vi dit. Spelade massa musik, tv-spel (askul) och drack lite jäger. Efter flera timmars spel vare dags att tacka för oss. Geten körde hem mig och Walter och jag somnade på direkten till musik i vanlig ordning.

Ska nu fixa mig för att sedan gå till banken och centrum med mor. Kvällen ser lugn ut, kan behövas tror jag trots att det kommer dra i partytrådarna.

Pusspåskinkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0