Somliga har det, andra inte.

Hallelåjah!

Som sagt så var helgen helt jävla grym och det var precis det jag hade trott den skulle bli också. Så hamnade i bålsta efter Harrys i lördags och igår vart det raka vägen till bagis och adventfika, mycket trevligt. Och när vi skulle hem därifrån ja då är bilen igenplogad, precis vad jag hade trott att den skulle vara. Så jag, Sjömannen och Hushållerskan stod och skyfflade snö med fötterna, jag tillochmed grävde med mina små händer. Försökte även putta loss bilen och det var inte en lek vill jag lova. Söndagens träningspass var det. Efter mycket om och men, och lite hjälp av en trevlig man så åkte vi hemåt. Käkade brak middag som satt som en smäck och sedan blängde vi lite tv.

Idag har jag målat trappa och efter det tog jag en tripp in till stan och Harrys.. Got ya! Nej till Clarion hotel för infomöte inför jobbet på julgalan. Ska bli skoj, peruken som vi måste ha skulle jag ju helst slippe men icke...
Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag här och försöker tina, hatar snön och vinter, så enkelt är det!
Nu ska jag tjata på pappa så vi kan laga mat, hungertåget är på ingång, sen blir det nog trappmålning in i det sista! Skål på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0