Street of dreams!

Sådärja! Har precis krupit ner i en nybäddad säng, härligt! Har kollat på kvällens program och nu ska jag kolla film, The other guys står och väntar på mig! Får se om man lyckas hålla sig vaken till PH börjar. Imorgon blir det tidig uppgång, Yas och jag ska iväg en stund på morgonen, 8 går bussen! Damn vad har jag gett mig in på. Bah hem och sussa efter, kan ni fethajja! Nej dags för film och satan vad jag vill tatuera mig just nu! Mina 4 älsklingar väntar på att hamna på kroppen!

Slänger in ett godnatt medans jag endå är här! Smell ya, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

fin blogg du har! :)

2010-11-08 @ 23:24:45
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0