They don't really care about us.

Alltså, igår innan läggdags bestämdes det för att dra till Station, vilket jag tänkte hela dagen och så blev det. Kom hem efter stängning och somnade i princip direkt. Vaknade alltför tidigt för bror i ett nötskal hade tagit mammas nycklar så det var bara att pallta på sig kläder för att traska dit och överlämna mina eftersom hon skulle iväg, men ingen trask för far var så snäll så och körde mig. Hem och käkade och nu tänkte jag kvarta nån timme. Sen är det full rulle. Städning och trappfixning. Ikväll kommer Sara på middag..igen! Är ensam hemma och eftersom vi ska ut efter, ni vet vart, så tänkte jag att hon kunde pallra sig hit innan. :)

Nej nu ska det slumras till och så hörs vi när jag inte sover, smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0