Twist and shout.

Tja tja. Är på liiiiiite bättre humör nu! Blir inte förvånad längre. Skulle inte förvåna mig om jag halkar och slår ut tänder innan den 8nde så jag måste ha räls ännu längre.. Well well.
När jag gick och dog lite så kollade jag på Knucklehead, blev The Runaways igår som förövrig var mycket bra men väldigt speciell, min typ av film, och den handlar ju om musik så varför inte liksom, anyway, kollade på filmen idag och slumrade till några minuter när den var slut, sen klädde jag på mig och jag och far åkte och lunchade på kinarestaurang, det var ett tag sen. Efter det åkte vi till mor, hämtade skor, jacka och gitarr, vidare till centrum för att klacka om skorna som förövrigt inte gick att rädda, illa. Så far traskade till DinSko och jag skuttade efter, blev då ett par skor rikare som jag spanat in. Ett par rejäla jäklar! Efter det hem sen vidare till Solna, sen plockade vi upp Eva och sist till Maxi. Satt ner i 3 timmar utan att gå. Men tiden får fort när man har roligt!  Nu är vi hemma, jag sitter med gitarren och snart ska vi keka. Där har ni! Har inte vart ute sen i lördags och när man kommer ut ja då ska man runt i halva stockholm.


Jag vill typ ha sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0