He's a king, He's a legend!

Hallådär blåbär!
Oj oj oj säger jag bara! Fy fasiken vilken underbar kväll det var igår! Degade mest hemma hela dagen och kollade lite film med mor, sen vare bara till att fixa sig och fara till Gullmars där jag mötte upp Sara. Traskade ner till fryshuset där vi började vår väntan. Först ett förband som var helt okej. Sen lite väntan till. Till slut dyker dom upp, Alter Bridge, och kickade så mycket ass dom bara kunde! Stod nästan längst fram också, så den korta människan som jag är såg också konserten, tänka sig! Efter massa skrik och bilder så började det närma sig mot sitt slut då en hemlig gäst dyker upp, endast för oss. SJÄLVASTE SLASH GLIDER IN PÅ SCENEN OCH ÄR LIKA MÄKTIG SOM ALLTID! Fan vilken grym känsla! Blev väldigt till mig där! Efter det blev det en tripp till Gröna Jägaren dit Walter, Tim och Danne kom, när det stängdes vinkade vi Tim hejdå och vi andra satte oss i en taxi och åkte till Anchor. Dit jag trodde jag inte skulle sätta min fot än på ett tag. Men dit blev det och där var det liv i luckan. Karaoke och massa folk. Mycket trevligt! Dock ingen garderobsplats även denna gången så fick ha jackan på oss... Efter stängning vart det trask till buss och vidare hem!
Jag är HÄR uppe just nu och gårdagen var en riktigt härlig kväll. Dom ska man ta vara på!






SLASH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0