You are not easy to read!

Tjatja!
Kul att jag somnade halv 6 imorse. Kunde inte sova och fastnade totalt på felsms.com. Sen när jag väl skulle göra ett försök till att sova så fladdrade alla tankar runt i huvudet på mig. Så vid halv 6 tiden tror jag att jag lyckades somna. Vaknade för en halvtimme sen och tro mig kunde sovit vidare, men icke. Med tanke på att jag ställt klockan på 11 för att INTE sova bort hela dagen så kom det inte på fråga att sova mer efter klockan 1. Sitter i sängen och gör absolut ingenting. Ska ner och göra frulle nu, eller aa mer lunchliknande blir det väl, sen ska jag byta däck på bilen, om det funkar. Ska nog slå på stort idag och städa här uppe och rensa rummet. Allt för att hålla sig sysselsatt. Bara jag får dunka musik så är det nemas problemas!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0