Your love is my drug!

Nejmen tjenare! Fredagen är äntligen kommen och jag är trött... Stängde ner hyffsat tidigt igår för att försöka sova, och tro mig, jag försökte utan vidare framgång. Blev uttråkad av att försöka sova, for real! Låg och vred och vände mig och lyssande musik och började tillslut messa folk. Messade med Monzy ett bra jäkla tag tills jag äntligen lyckades somna vid halv4. Och då hade jag stängt ner datorn strax efter 12. Var påväg till att gråta för jag så gärna ville sova. Nåja, nu har jag fått sova lite iallafall och det är äntligen fredag. Har precis pratat i telefonen med bästavän och Veronica om kvällens planer. Ska nu klä på mig för att åka iväg och handla med far, sen hem och jobba igen. Och ikväll får vi besök vid middagsbordet, nämligen Sara.

Nejmen adjö sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0