Broken wings!

Ja jäklar i mig! Tjappa!
Är nästan precis hemkommen från en dag på stan! Vaknade lagom till frukosten och sen gjorde jag mig iordning för att åka in till stan och möta Sara. En lite tripp inne på ringen sen tog vi bussen till tåget, trodde vi ja! Förlåt mig för jag har syndat. Det blev en liten after workare på söder innan vi skiljdes åt. Då mötte jag upp mor, klackade om mina skor och handlade biljetter till lördag, så nu är det klart iallafall. Det var den lönen det... Nu håller vi på och lagar mat, något som magen ropar efter. Sen kryper jag ner och kollar på film innan Idol börjar. Söka jobb måste jag göra också, men då behöver jag Stefans kloka ord!

Nej maten kallar! PUSS!

Ser fram emot morgondagen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0