Can't stop rockin.

Som jag sa så blev det stan och vi hittade lite smått och gott. Jag kom hem ett par skor, leggins, tröja och en ring rikare! En mycket trevlig dag som slutade på kinarestaurang, mycket gott! Nu är vi hemma och kollar på tv och dricker nått eget, funkar faktiskt bra! Snart är det helg och jag längtar! Trots att jag inte har någe jobb längre och är ledig om dagarna så vill jag ha helg. Yeah you heard me! Bönderna på mitt jobb hade inte ens fått tummen ur röven att skriva till mig utan jag fick skriva ett mess till dom, och då fick jag bekräftat att jag inte jobbar kvar där. Mycket bra det där stället! Nåväl, hittar förhoppningsvis nå bättre, hoppas Norge! Men vi får allt se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0