Died in your arms tonight!

Hello! Gårdagen var mycket trevlig. Tog min rumpa till VH där jag möttes av Jenny och Gabbi. Väl uppe hos Jenny bjöds det på allt möjligt samtidigt som vi sjäng med till Idol. Vid halv 10 tiden drog vi oss ner till bussen som tog oss till tåget som i sin tur tog oss in till stan. Nype var det bestämt och Nype det blev. Mycket trevligt men väääääldigt mycket folk. Träffade på båda den ena och den andra man inte sett på ett bra tag. Efter stängning vart det vidare till Lobby där folk var fulla och glada. Lite dans och sång blev det sen vid stängning for vi hemåt. Var hemma imorse när solen steg upp. Tecken på en lyckad kväll!

Vaknade vid 3 tiden när bror kom hem från sötaste Novalies dop. Babblade sen körde mor och jag en egen liten kräftis. Tröttnar aldrig på dom små sakerna! Nu har jag precis duschat, ska fixa mig sen har Yas lurat med mig ner till Valla en stund. Vad kvällen har att bjuda på återstår att se, kanske blir Harrys, kanske Ollan eller kanske hemmafest, fast dom finns det snålt om här i ghettot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0