How to save a life!

Tjaaa!
Igår kollade jag på Precious, berörande film! Några tårar kom det allt! Sen försökte jag göra ett 4e försök till att kolla klart på Taking Chances som iof inte är bra nånstans. Men vill kolla klart på den så jag kan ta bort den sen. Men jag slocknade till den. Och natten har väl inte varit den bästa, drömt skitsaker och hostat ikapp hela natten. Hostan sitter i och hörseln på höger öra är fortfarande borta. Härliga tider!

Ska snart leta jobb, träna och dammsuga mitt rum. Måste ta tag i mitt liv, och helst av allt skulle jag vilja sticka iväg ett bra tag. Skulle sitta fin fint. Uppleva lite nytt, träffa nya människor och framförallt komma ifrån trista gråa haninge. Är så jävla rastlös hela tiden och uttråkad. Finns inget att göra. Det galnaste jag kommer göra idag är att gå ner till tvättstugna, jippi! Nej slut på klagandet, hejdå!


Vi tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0