I know this place

God kvällen!
Det var tyngt att kliva upp imorse men jag lyckades. Sen vare ju så att rövtåget var försenat så började bli lite svettig i brallan av oro för att komma försent, men jag lyckades komma exakt i tid. Tackar gudarna för det! Har haft en konstant skallebank idag men jobbet har gått bra. Fast jag föredrar att jobba med Sara som dock var ledig idag så blev en annan... Började 11 och slutade 18, har vart hel lugnt idag. Sen vart det hem, missade precis tåget så fick vänta. Hem och äta och sen bara tagit det lugnt. Sällskapa Yas till Valla en snabbis sen vare hem och kolla Fångarna på Fortet och Time Out. Och nu sitter jag och njuter av SoYouThinkYouCanDance, love it!
Imorgon väntas jobb från 10-14, helskönt att veta tiderna, samma sak gäller för fredagen och efter det blir det grönan för att se på The Baseballs. Så Madde, du som läser detta. B l i f r i s k!


Nu börjar det igen, PUSS!

Kommentarer
Postat av: madde

haha jag försöker bli frisk! -_- knaprat alvedon hela dagen! jag blir lack om jag missar dem !

2010-09-02 @ 18:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0