I wanna free fall out into nothing

Hej hej hallå! Helgens bravader fick jag hoppa att skriva om igår eftersom jag kom hem nångång på eftermiddagen och åt, sen kollade på film och tokslocknade. Men nu är krafterna tillbaka!
I Fredags då, ja då vare Grönan. Kan ju säga att jag inte var ensam där. Det var smockat med människor och folk köade i långa rader, vissa kom till och med inte in! Dom var grymma, men mina planer på att stå längst fram gick inte riktigt som planerat. Men gryyymt var det iallafall! Efter det köade jag med bror och hans kompisar till båten, sen skiljdes vi åt. Jag och Lisa fortsatte till Ojojoj där några var, mötte Sara på vägen också. Efter två bira och snack så fortsatte jag och Sara vidare. Vi drog till Sjätte tunnan, som för övrigt var riktigt nice, träffade Kim där och drack en öl sen vidare till Harrys. Där var det en hel del människor och lika skoj som alltid! Sen efter stängning blev det nattemat och sen hem. I lördags vaknade vi tre lagom snygga och ramlade sedan ner till Valla där det blev pizza. Mor sällskapde också och vädret var så nice att det blev uteserveringen för våran del. Sen drog mina två kompanjoner och mor och jag stannade en liten stund till, sen vare bara hem och duscha och fixa sig för ytterligare en dag på stan. Yasmine kom upp, vi satt på ballen ett tag och spelade musik och drack. Sen kom Monzy och körde henne till Tina och oss två till Harrys. Dit även Sara kom efter ett tag. Där var det massvis med folk även denna dag och ett band som lirade. Vid stängning drog vi och denna gången till Tallkrogen på efterfest.

Och nu är jag förkyld som resten av landet verkar vara. Och inget jobbschema denna vecka har jag fått heller. Tur att jag har en cool arbetsförmedlare som hjälper mig hitta andra jobb. Har mailat ett idag sen ska jag ringa några stycken också. För jag måste ha nytt jobb. Nån som känner sig manad att hjälpa får mer än gärna göra det!

Nu blir det fix sen tvättis! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0