I'll be in the sky!

God afton!
Blev massa junk hem till hushållet som vi fick med oss! Sen var det bara hem och äta en sen frulle. Kollade lite matlagningsprogram sen gick jag in och kollade på film och duna lite. Vaknade dock av att bror smällde igen dörren så höll på att ramla ur sängen. Då vare bara upp och fixa sig. Sitter och trycker i mig två mackor nu och snart ska jag kila till bussen och VH hem till bästevän där det bjuds på dricka, småplock och idol. Senare tar vi kvällen in till stan men inte Harrys denna gången.. Jag vet jag vet, hur ska jag klara mig. Men har lovat att följa med till Nype. Måste dansa av mig lite, inte gjort det på ett bra jädra tag!

Nej bråttom bråttom! Have a nice evening! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0