It seems like I enjoy beeing hurt...

Nejmen tjenare fan!
Jaaah! Igår vare då jobb från 10-14 sen stannade jag kvar på jobbet och tog en bira i väntan på Sara sen tog vi oss en till. Efter det vart det bolaget och sen båten över till grönan, där mötte vi upp Maddarna och väntade på att The Baseballs skulle börja, och damn vad bra dom va! Massa sång och bilder senare tackade Maddarna för sig och Sara och jag gick och krubbade. Sen åkte vi till Hökarängen till Sara och lämnade nycklar sen till centralen. Där blev vi upphämtade av Kim och Björn aka Göran eller Klas-kent, you name it! Raka vägen ut till åkersberga och nån fest. Där hände grejjer, haha! Efter några shottar och snack så åkte vi fyra hem till björn och fortsatte, lirade massa kort och lyssnade på musik. Sen vid sju tiden la vi oss alla i en och samma säng och slocknade. Efter way to little sleep så gick vi upp, jag pigg som en nötkärna som efter några timmar övergick till ett zombieliknande beteende. Björn bjussa på pizza sen hamnade vi alla i matkoma. Vid 4 tiden i eftermiddags skjutsade killarna oss till Danderyds sjukhus och därifrån tog vi tuben hem. Kom hem och slocknade och vaknade igen vid 19.30 när bror vart uttråkad! Har nu käkat och tagit mig en bira, ska snart duscha sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Nått roligt, annars får jag krupp!


Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0