Long road to ruin!

Hellooooo!
Återigen måndag och helgen har varit gaaaaalet rolig! I lördags tog jag ju min rumpa till hökarängen där jag möttes upp av Sara och Sofie. Traskade hem till dom och korkade upp. Körde lite spel och musiken dånade i högtalarna. Runt halv elva tiden tog vi vårt pick och pack och rörde oss mot Harrys! Där var det smockat med folk och as kul! Dansade och skrek som aldrig förr och det märkes på rösten igår vill jag lova. När det var stängning kom Oscar och hämtade mig, Walter, Jorge och Andres. En tripp runt i stan och förbi donken sen ut till haninge och hem. Somnade mätt och belåten!
Igår vart det lugnt hela dagen, sen vid halv 5 började jag göra iordning mig för att sen åka ut till Eckerö på en liten trailer inspelning. Mötte upp Johanna och åkte till Brommaplan, där blev vi upphämtade av Karin och Jon. Sen ut till Eckerö och en flashig villa bland massa andra flashiga villor. Riktigt fräsch lya det där! Först lite repa sen vare bara att köra. När vi var klara bjöds det på middag och sen fick vi skjuts till centralen, där Jojos mor sedan hämtade upp oss. Kom hem svintrött och somnade i ett naffs!
Tandis imorse och nu ska jag keka frulle som jag inte hunnit med! Ciaoooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0