Push push baby, take it to the limit!

Goddagens!
Friday baby men jag kan inte påstå att jag är ett dugg taggad till kvällen, det kommer väl! Idag mår jag bra, fast den förgrömmade förkylningen sitter ännu i. Snart i två veckor har den följt mig hack i häl. Suck! Anyway. Vaknade nångång runt 12 och käkade frulle sen satte jag igång med min träning. Är precis klar med den och ska nu snart hoppa in i duschen, skönt skönt! Löning idag också! Eller nej juste, eftersom jag jobbade på ett ställe med noll planering så får jag den på måndag, i bästa fall! För att idag kan jag ju bara drömma om att få den.. Nej när jag fått lönen och mina skor så behöver jag inte bekymra mig om det där stället någe mer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0