Running in your veins!

Tjabbaaa!
Blev valla med Yas och Jenny och sedan vidare till Sofie för min del, där bror och brudarna var. Efter lite sång och skålande kilade vi vidare till Ollan. Där var det inte mkt folk men det blir vad man gör det till så hade skoj endå! Efter stängning så fick jag skjuts till Jordbro där det var slutet på en fest. En del människor befann sig fortfarande där men man såg att kvällen började lida mot sitt slut. Kom hem och somnade hungrig och trött.
Imorse låg jag fan på dödsbädden. Jag var inte bakis eller så men hade så jävla mensvärk så jag höll på att svimma, låg och svettades och var borta på golvet ett bra tag sen tog jag ett iskallt bad! När jag blev människa igen så kunde jag äntligen smälla i mig två mackor och ett glas oboy. Lite tv tittande senare gick mor, jag och bror och röstade. Röstoskulden är nu tagen!

Nu följer jag valet och det är fan tragiskt hur sverige har förändrats! Ska vi behöva leva under Reinfeldts piska ytterligare 4 år. Skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0