Some say love is not for sinners.

Sådärja! Satan vad dagarna och veckorna går snabbt! Snart är det första advent och julmys, sen innan man vet ordet av traskar man runt på bolaget ensam och sen är det sommar igen! Jag klagar inte!
Tränade som jag sa och det var riktigt skönt, imorgon är väl träningsvärken en större plåga än den varit idag men I like it! Har även passat monstret lite och vart ute med na. Och fan vad lycklig jag vart när jag hittade de nya OTH avsnitten, finally, som jag väntat! Så har legat och kikat på dom idag också. Nu börjar min och mors tv kväll, alla program passar in med varandra och det är premiär av Berg flyttar in och Välkommen åter. Hoppas det är något att hänga i julgranen, annars blir jag besviken!



Peace 'n' Love festivalen! Can't wait till nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0