Unholy confessions!

Nejmen hallådär blåbär!
Kan börja med att pengarna nu är i rätta händer. Inte i mina händer, men Saras. Ska mötas upp så jag får min förmögenhet senare idag, eller förhoppningsvis i veckan. För tiden börjar bli tight och jag måste köpa biljetter till nu på lördag och nästa lördag! Börjar bli lite panikigt med tiden! Nåja. Igår vart det städa och rensa massa för min del, även idag. Lyckades med en träning igår också, samma visa idag. Tvättstugan har vi också och hunden så det är många bollar i luften känns det som. Endå är jag ständigt uttråkad på något sätt.
Igårkväll vart det även filmkväll med Yasmine, The number 23 såg vi. Sevärd film men väldigt speciell. Sen satte vi på en skräckis som dock inte klarade kampen mot insidan av ögonlocken. Vaknade när den var slut då Yas inte var så impad av den så hade nog inte missat så mycket trots allt. Yasmine övernattade men fick order att gå ut med monstret tidigt imorse så hon gick hem.

Nu ska jag ta mig ett päron, dammsuga och sen ta mig en efterlängtad duuuusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0