When it was good!

Hallihallå!
Gårdagen var skoj, men som jag trodde så slutade det i bråk. Människor älskar att förstöra verkar det som! Efter det drog vi ett gäng till jordbro på efterfest där det fortfarande var en del människor, fulla! Sen vart det trask hem!
Vaknade och då var skallebanken på besök, men det sov jag bort. Sen har mor och jag lagat vårrullar och duttat. Duschat och fixat mig har jag också gjort men klädfrågan återstår! Om ett tag drar jag till Hökarängen där Sara och alkoholen väntar. It's all on her tonight! Det blir Harrys och det kliar i hela kroppen. Har inte vart där på ett tag nu så känns lite tungt. Men det blir det ändring på idag!

Nej här blir inga barn gjorda! Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0