Are you listening?

Halloj!

Här har det inte hänt mycket. Antar att det blir så när man jobbar som jag gör. Man vill ta vara på tiden man är hemma och inte dega framför datorn hela tiden. Kan ju säga att det vart vilda dagar. Torsdags blev det Harry B James med Sara. I fredags blev det sammasak, fick även träffa Ramos som jag inte sett på måndader. I lördags kom Yasmine upp sen kilade vi iväg, mötte Walter och Emma och drog till Odenplan och lirade biljard. Kim dök även upp. Sen vidare till Hbj! Det slutade med att jag sov i Bålsta. En mycket trevlig helh vill jag säga.

Igår vart det hem, sen direkt in i duschen och fixa sig för att kila till far på middag. Grekisk afton och matkoman satt i ett bra tag efter. Mycket trevligt och gott. Sov även kvar där och gick upp vid 1 tiden, bråkade lite med vovven och kollade tv, sen åkte jag till farsta med mor.

I första affären blev det en kjol och ett linne, sen inne på Carlings hittade vi en tischa med Slash på, den är nu i mina ögor om ni inte kunde räkna ut det själv! Fick även med mig ett snyggt ölglas! nu är det mat, sen blire in i duschen och sen fixas sig. Försöker få tag på Walter om att kanske lira biljard. Sen vid halv 1 inatt ska jag möta upp Rebecka som mönstrade av idag från praktiken hon gjorde på in båt. Så vi ska ut och snacka lite skit och så innan hon far hem till götet imorgon!

SÅDÄRJA! Vi lär väl höras snart igen. Vet att ni är nyfikna! CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0